Aktualnosti
  
Jeste li znali?

Lovro Iločki

Lovro, sin i nasljednik Nikole Iločkog, izgubio je veći dio povlastica i položaja koje je stekao njegov otac. U spisima se spominje i pamti kao specifični karakter koji se sukobljavao s tadašnjim hrvatsko-ugarskim kraljem Vladislavom. Na dvoru se suprotstavljao kralju i javno ga optuživao za nesposobnost te čak nazivao volom. Zbog svojih ispada na neko je vrijeme potpuno izgubio iločke posjede i bio prisiljen boraviti u „Ružica gradu“.

Sporazum o suradnji na kreiranju i promociji turističkog brenda "Slavonija"

06.07.2018

Ministar turizma Gari Cappelli i direktor HTZ-a Kristjan Staničić danas su boravili u Osijeku gdje je potpisan Sporazum o suradnji na kreiranju i promociji turističkog branda „Slavonija“.

Riječ je o sporazumu koji obuhvaća aktivnosti izrade strateških marketinških dokumenata namijenjenih zajedničkoj promociji Turističkog klastera Slavonija u razdoblju od 2019. do 2025. godine te koji ima za cilj povećanje prepoznatljivosti Slavonije kao cjelogodišnje turističke destinacije. Sporazum su potpisali ministar Gari Cappelli ispred Ministarstva turizma, direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić te predstavnici turističkih zajednica Brodsko-posavske, Osječko-baranjske, Požeško-slavonske županije, Virovitičko-podravske i Vukovarsko-srijemske županije.
 
„Ravnomjeran turistički razvoj Hrvatske, a samim time kontinenta kao sastavnog dijela ukupne turističke ponude Hrvatske jedan je od glavnih ciljeva ove Vlade. Ovaj sporazum prvi je korak prema realizaciji potencijala koje Slavonija kao turistička destinacija ima i prepoznatljivosti koju više nego zaslužuje. Posebno ističem da smo kao Ministarstvo turizma i Hrvatska turistička zajednica u posljednje tri godine za razvoj turizma u Slavoniji već uložili 37 i pol milijuna kuna kroz razne potpore, za jačanje konkurentnosti, razvoj turističke infrastrukture i razvoj ciklo-turizma na kontinentu. Osim kroz ovaj projekt, i budućnosti ćemo nastaviti pružati podršku Slavoniji kroz naše programe koji su namijenjeni jačanju konkurentnosti turističke ponude te na taj način dodatno potaknuti razvoj Slavonije kao cjelogodišnje destinacije“, istaknuo je ministar Cappelli povodom potpisivanja Sporazum o suradnji na kreiranju i promociji turističkog branda „Slavonija“.
 
Važnost potpisivanja ovog sporazuma istaknuo je i direktor HTZ-a Kristjan Staničić: „Izrada Strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja omogućit će bržu i bolju aktivaciju neiskorištenih turističkih potencijala Klastera Slavonije te učinkovite marketinške i komunikacijske aktivnosti ovog područja, pa smo za provedbu projekta u ovoj i idućoj godini osigurali 612.500,00 kn. Naš je glavni zadatak svijetu ispričati priču o Slavoniji, ali i o ostalim kontinentalnim dijelovima Hrvatske koji bi trebali biti nositelji razvoja cjelogodišnjeg turizma“, poručio je Staničić nadodavši kako je HTZ u ovoj godini na području Slavonije podržao 93 turistička projekata s iznosom koji premašuje 3,7 milijuna kuna.
 
Izvor: www.htz.hr
Povratak na listu